Tema: Re: Q: esminiai Dragon Age dalykai
Autorius: Kuujis@work
Data: 2010-04-06 09:30:02
Ten ilgos pestynes tarp JoWood ir PiranhaBytes buvo šitoj vietoj. Mol JoWood
labai rushino G3 "and look where it got them" :) Dabar JoWood sutarė su
kažkokia kita kontora ir jie gamina Arcania (a.k.a. Gothic 4). Pyranha Bytes
padarė Risen, kuris man tikrai patiko ir maloniai nuteikė gomurį.

Nors tiesą pasakius jam irgi galima išsakyti trūkumų. Bet vien tas
klajojimas ir tie OMGWTFTROLISBLEBEGAM momentai suteikia tam geimui žavesio.
Muštynių sistema tiesą pasakius tokia kiek mazochistinė, bet dueliai man
ŽIAURIAI patiko :)

Kuujis.