Tema: Re: Q: esminiai Dragon Age dalykai
Autorius: lomzig@work
Data: 2010-04-02 13:30:29
gothicos kūrėjų naujas darbas netrukus regis turi pasirodyt
RIsen - gothico klonas - MUST PLAY

o dragonage, nzn man asmeniškai patiko, šitam geime daugiau dėmesio skiriama
kovoms, strategijoms, yra galvosūkių, kad skrynia vieną kartą neaktyvi -
nereiškia kad kitą kartą irgi bus neaktyvi, tas pats su durimis.

veikėjai - neprastai išdirbti, su charakteriais ir sakyčiau kartais ir
juokingi ( pvz elfė klausia dwarfo kaip jie gimsta, tas sako kad dwarfienė
padeda kiaušinį, kurį kaitina lavoj ir tada išsirita dwarfiukas..)

ta prasme tu ieškai kitų dalykų, kurie buvo gothice - taip didelės dalies jų
nėra, bet yra kiti dalykai kurie toliau pažaidus ne mažiau malonūs ir
neblogi.

Apie gothicą ir morrowindą šiaip irgi nesakyčiau VIEN gerų žodžių... ne tai
kad gothice tavęs su ŪBER šarvais vilkas nesuvalgydavo... arba kad pradžia
buvo super įdomi ir įtraukianti nuo moment zero.... (gold grinding for
monastery FTW ane?)

žodžiu aš rekomenduočiau numest išankstinius nusistatymus, paimti modus ir
enjoy the ride, ir pabandyk būt su savim sąžiningas - padaręs veiksmą
prisiimk atsakomybę o ne load try again, padaro geimą ženkliai... kitokį.
beje žaisdamas antrą kartą ajčiau su meelee charu :) monkės kažkiek
overpowered į galą.