Tema: Re: Naujoji Ubisoft DRM apsauga reikalaus interneto rysio
Autorius: Karolis@work
Data: 2010-02-24 08:50:53
....and nothing of value is lost ;D

o siaip cia kaip ir su legaliais filmais jei pamenat ta paveiksliuka kur:
pirated movie: insert disc, play

bought movie: insert disc, listen about piracy, watch commercials........
play

kentes pirkejai o ne piratai, nes blogiausiu atveju padarys lokaliai
veikianti "serva" o geru atveju isvis nieko nereiks.