Tema: Re: mw2...
Autorius: Techno
Data: 2010-01-27 18:52:37
Na, kalbant apie atitikima tikrovei - tai ar Arma turi funkcija, kad gaves kulka, kelias/keliolika savaiciu, prisijunges matai tik ligonines palata ir grieztas seseles ? :)
O po headshot'o - karsto dangcio vidine puse (be galimybes sugrizt i aktyvu zaidima) ? :D

Tai yra viso labo suknisti zaidimai - tiek tavo numyleti, tiek ne, vieni realistiskesni, kiti maziau, ir kiekvienas zmogus juos renkasi pagal savo skoni. O zaidimas, visu pirma, turi teikti malonuma, ir jei tam reikia aukot realistiskumo didesne ar mazesne dali - tai pateisinama.
O jei labai nori realybes - stok i prancuzu svetimsaliu legiona :P

P.S. Siaip smalsumas paeme - Ghost Recon Advanced Warfighter cia prie "shlamshteliu" ar prie "geru", pagal tavo klasifikacija ?