Tema: Re: mw2...
Autorius: YZF
Data: 2010-01-27 17:06:30
taip ir galvojau kad nepagausi to esminio zodzio kuris specialiai buvo
paminetas ir kuris situacija "biski" keicia. Ech, cia kas, alkoholis kaltas?
:))))

Viena situacija yra kai imi viena geima, imi kita geima, ir juos lygini
pagal atitikima tikrovei (NFS, rFactor, ziuri "trajektorijas" ir kitus
bajerius ir tai ant kiek tikroviskai viskas susimuliuojama lyginant su tais
paciais veiksmais realybeje).

Antra situacija, mano pamineta poste auksciau, kai tu pradedi rinktis kuriuo
dalyku uzsiimti geriau: ar eiti losti karini shooteri ant kompo ar eiti i
tikra kara ir kovoti, arba pvz ar losti ant simuliatoriaus su F1 bolidu ar
eiti ir toje pacioje trasoje gyvai vaziuoti su tikra F1 masina. Cia tai
manau ir tau (net tau?:))) turetu buti aisku kas geriau :))))