Tema: Re: partisan kovines taktikos
Autorius: Techno
Data: 2010-01-14 23:23:18
Na, man pakalbejus su tuo mokslininku, sis nuejo ir atidare dvigubas duris, kurios yra po kaire, tik iejus i leveli. Toliau be problemu.
As strigima turejau tam levely kur reikejo mieste viena frica nusaut, bet pats kaltas del to - nukepes frica sumasciau dar nueit pasishopint :) Ir isejau is levelio per startini iejima, po to grizus ir nuejus prie naujo - nedave naujos lokacijos. Galejau vaiksciot tik i tarp jau tuscio levelio ir shopo. Issigelbejau atsargini seiva uzsikroves - tada pasishopinau pries nukepant frica ir ji nudejes, nudroziau prie atsiradusio isejimo is levelio ir tada viskas sudirbo normaliai.

Turiu iproti, ypac jei zaidimo versija - 1.0, daryti kelis seivus, neskaitant quicksave. Ir darai rotacija - seivini viena, paskui antra, paskui trecia, o tada vel is naujo - gliuku atveju gerai taupo laika ir nervus :D
Nes jei seivo tokio ner - tai paprastai arba New game arba uninstall :)