Tema: Re: partisan kovines taktikos
Autorius: neris
Data: 2010-01-14 18:55:47
Prie to pacio (cia tiems kas perejo visa). Patekus i paskutini mokslinio
bunkerio lygi viskas is desines atvira t.y. galima patekti,  kaire tuo metu
blokuota ir nei vienos durys neatsidaro. Kazkokioje saleje pasnekejus su
vokieciu mokslininku parodomas slaidfilmas ir jokiu rimtesniu pokyciu
nebeivyksta. Bandant dar karta su juo kalbet zaidimas kimba. Klausimas - ko
is tikro reikia toje situacijoje ieskoti: kokio paslepto praejimo ar visgi
tas moksliukas ir yra raktas (kas mano atveju reskia zaidimo unnistall)?