Tema: Re: Xbox nulaužimas ir pasėkmės
Autorius: W$
Data: 2010-01-14 15:36:22
5. na ant x browsinti neiseis. blokuot gali ant routerio. xbox turi savo mac
adresa.
plius gali uzdeti ant parental control su nustatymu kad nelyst i live.
6. taip bet tik teoriskai. praktiskai neaisku. nes tiksliai nera aisku pagal
ka ms atsirenka kad tu piratas.
dabar lyg isaiskejo kad pagal piratini firmware. ir kolkas sekmingai dirbama
ties nauju firmwaru kurio ms turetu nepastebet.
bet tai tik teorijos. nes konkreciu atsakymu kol kas yra tik del firmware.
bet kas zino. gal dar yra kas nors.
tiek kad jau kai gavai viena kart ban tai atsibanint galima tik nusipirkus
kita konsole. kitu budu nera.
7. nera skirtumo ar tu pirksi metam live ar tu leisi pinigus ant dlc. atkas
kad tu piratas ir banins