Tema: Re: Xbox nulaužimas ir pasėkmės
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-01-14 15:18:55
"remigijus" <remis@pasto.neturi> wrote in message news:hin4b2$7v3$1@trimpas.omnitel.net...
> Hajaaaa
> Pabandysiu konkrečiai:
> 1. Ar šiuo metu visi parduodami xboxaj nusilaužia taip, kad būtų galima keptis geimus iš liunkomanijos ir žaisti?
heh, bijau prisikalbet, bet man rods, kad taip ir visi taip (buvo problemu su kazhkuriom versijom, bet jau berods nebera, bet geriau pasakysiu uzh kokiu poros dienu, kai mano naujas boxas atvazhiuos.. shiuo metu
"Išsiųsta iš siuntimo apkaitos vietosFrankfurt,Frankfurt,GERMANY2010-01-13 06:15" :)
> 2. Ar galima sugrįžti prie nenulaužtos versijos, kad galėčiau naudotis xbox live nebijant, kad užrauks.
teorishkai taip, jei lauzhiamas (perrashomas) originalus firmwaras, tau tereikia ishsisaugot kazhkur originaluji ir atsiradus norui - uzhmest atgal - bet to nebandzhiau, todel negaliu garantuot, kad tikrai taip veiks (nezhinau priezhaschiu del ko negaletu, bet nepabandes garantuot negaliu:)
> 3. Ką galima veikti su nulaužta konsole? Vien tik žaist geimus ir filmus žiūrėti ištraukus tinklo kabelį arba neleidžiant į internetą konsolei eiti?
Galima daryt viska ka ir su nelauzhta - viska, net lyst i xboxLive. Tiesa visada yra galimybe, kad tave uzhbanins, todel na, geriausia nelyst i live pazhaidus zhaidima, kuris oficialiai dar nepasirode - bo visi tavo zhaisti zhaidimai uzhsirasho i tavo online profili ir.. na, tai viena ish indikaciju, kad tu pikc pirac. Manau microsoftas turi ir kitokiu zhingsniu, bet armija piratu savo laivuose kas diena skrebena plunksnom rekdami Yarr, kad but trim zhingsniai priekyje. Jei teisingai supratau gandus (niekad nesidomejau) - bet jau atsirado galimybe nuimt "amzhina" microsofto bana:) (velgi, neesu tikras, kazhkur machiau gandus)
> 4. Ar veikia originalūs žaidimai (iš parduotuvės) ant nulaužtos konsolės?

be abejo.

> Ką dar reiktų žinoti prieš ryžtantis tai daryti? T.y. ką galėsiu daryti, o ko ne?
Jei planuoji moketi uzh live paslauga (suteikia galimybe zhaisti online, siustis _visas_ demushkes, nezhinau kaip su filmais on demand, naudot twiteri, facebooka ir dar belekiek beleko) - nori pasinert i online kovas, co-op'a ir dar belekiek gerio ka duoda live paslauga ir manai, kad gali sau leist pirkt originalius zhaidimus - siulau nelauzhyt.
Jei tau, kaip ir man, visai px ant online paslaugos ir i online ruoshiesi lyst kelis kartus per metus, kad kai tingi ka nors siustis pabandyt atsisiust kokia demushke - imho gali drasiai lauzhyt..