Tema: Re: onlive prezentacija
Autorius: Naras
Data: 2010-01-06 11:15:04
siaip tai nebus..
kas bus tai kokybes nutekejimas vaizdo :D nebus tokio ryshkaus.. paklausykit
apie algoritma kur pasakoja atidziau. yra aisku error correction ir error
masking, bet jie daro semi interlace + spalvu mitigationa salimais esanciu
pixeliu fast movinge etc. vienzo kol juda tai +- sasyska, bet tik sustabdyk
ir matysis kad ten tik morka...
jei kas vaikystej mokykloj tekinot kokius medinius sh, tai prisimenat, kol
sukasi greitai tol grazu, sustabdai ir matai grubumus.. tai va ish principo
kaip ir geris, kaip ir veikia, bet jei priprates prie kokybes, ar astria
rega turi tai bus zhopa.