Tema: Re: X-COM serija
Autorius: Audrimas
Data: 2009-12-27 15:19:46
Susidejau tuos modus, labai pakeicia zaidima. Pridejo daug idomiu smulkmenu.
Galima atitolinti/priartinti vaizda, galima modifikuoti matomuma
diena/nakti, imanoma labai smarkiai koreguoti sunkumo lygi, kaip elgiasi
priesai, kiek ir kada gauni babkiu ir t.t. Tiesa atsirado radaras kurio bent
jau man visiskai nereikia ir neberandu kaip isjungti. Kai jis skanuoja musio
lauka tai uzstabdo zaidima truputi. Vienas is modu pakeicia kareiviu
portretus, vietoj originaliu veidu ideta kruva zinomu aktoriu veidu :) Ypac
gerai atrodo tankistai.