Tema: Re: XBOX Live/PSN ir gyvenimas lietuvoje
Autorius: Martynas
Data: 2009-12-21 11:55:39
Su PSN registruokites USA ant realaus adreso ir viska labai lengvai
nuchargina nuo kortelės.

Aš truputį prisižaidžiau su veikėjais kurie siūlė į PSN accountą pervesti
pinigus iš UK, dabar gavau BANĄ. Nedarykit taip jei jums rūpi accountas.
Su accounto kurį metus naudoju USA adresu visokių updeitų pirkimui, kolkas
jokių problemų, bet kažkodėl pradėjo rašyti, kad PS Shop'as not available in
my country ???
Beje gruodžio 15 d. pasikeitė SCEA Privacy Policy, neskaičiau bet pagal
atgarsius žinau, kad smarkiai suveržė diržus, siekiant gauti kuo
autentiškesnius vartotojų duomenis, kylant įtarimams bannina - dienai,
savaitei, mėnesiui, metams arba iki gyvos galvos.

Martynas