Tema: Re: XBOX Live/PSN ir gyvenimas lietuvoje
Autorius: Hassan
Data: 2009-12-21 10:11:07
Ai, tiksliai, xbox live pigiau :) Anyway, ziurejau kazkaip i PSN labiau kolkas, tia butu smagu issiaiskinti ir su tuo Icetom'o page'u.

Beje, cia biski OT, bet kazkada cia buvo uzgimusi keitimosi legaliais PS3 game'ais iniciatyva. Ar ji dar gyva? Ir apskritai, gal yra koksnors lietuviu PS3 communitis?