Tema: Re: assassins creed2 mini review
Autorius: ZeaLot
Data: 2009-11-26 15:50:13
ku jums paaiskint, gerbiamasai? o.0

"Hammer" <hammer@[ISTRINTI]post.skynet.lt> wrote in message 
news:helsh5$6nh$1@trimpas.omnitel.net...
> ZeaLot'ai pasiaiskinsi ar kaip ? :)
>
> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message 
> news:hel9h3$802$1@trimpas.omnitel.net...
>> nea, mane dede ZeaLot'as buvo po savo sparnu priglaudes, dabar da 
>> patarejas pasikviete, o shiaip nea ;)
>> "Hammer" <hammer@[ISTRINTI]post.skynet.lt> wrote in message 
>> news:hekfh7$rt7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>a tu gal review kur nors rasai ar zurnala ar siaip i koki games.lt ? :)
>>>
>>> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
>>> news:hedhpu$oca$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Taigi, atėjo laikas papasakot jums apie šį jaunesnįjį brolį. Kaip žinia
>>>> pirmasis assassinas buvo spalvotas, inovatyvus... ir nuobodus - užlipk 
>>>> ant
>>>> šito bokšto, sumušk šitą, nužudyk aną - kartoti kol atsibos - man 
>>>> atsibodo
>>>> jau įpusėjus. Būtent dėl šio monotoniškumo ubis buvo kritikuojamas kaip
>>>> reikalas. Rodos jie bandė sekt geriausiomis Holivudo tradicijomis -
>>>> išreklamavom, sukūrėm gražių vaizdų ir nerealių efektų - štai pirkit,
>>>> valgykit, mylėkit mus - ką? Siužetas? Siu-že-tas.. hm... kažkoks labai
>>>> keistas žodis, na, gal kitą kartą. Taigi tas kitą kartą ir buvo 
>>>> assassins
>>>> creed 2.
>>>> Kaip manau niekam ne naujiena - šis assassinas sukasi viduramžių - tfu,
>>>> kokių viduramžių - čia tikrų tikriausias Itališkasis renesansas ir ne 
>>>> kur
>>>> kitur, kaip renesansano lopšyje - Florencijoje. Pati žaidimo istorija -
>>>> neblizga, bet nebėra tokia banali, kaip pirmojo assassino - yra 
>>>> pakankamai
>>>> patenkinama - nesiplėsiu, kad nespoilint. Visa atmosfera perteikta 
>>>> tikrai
>>>> maloniai, pasivaikščiojimas Venecijos gatvėmis, San Marco aikštė, Dodžų
>>>> rūmai... mmm... Atgaivina malonius prisiminimus. Parkūro elementai man
>>>> visgi labiau patiko mirrors edge - imho šis pusfabrikatis yra
>>>> nepralenkiamas šia prasme, bet viskuo kitkuo assassins creedas tikrai 
>>>> visa
>>>> galva aukštesnis už savo jaunesnįjį šiek tiek atsilikusį brolį. Žinot 
>>>> mano
>>>> mėgstamą palyginimą - aprengė jaunesnį brolį naujais drabužėliais - 
>>>> taigi
>>>> šį kartą jis yra tiesioginė prasmė - drabužėliai tikrai nauji, ir jei
>>>> nepatinka standartinai - galite prisipirkt kokiu tik norit pagal skonį.
>>>> Taip pat atsirado ir šarvai, ginklai, nauji judesiai, paveikslai ir dar
>>>> daug naujų smulkmenų. Atsimenat pirmajam assassine renkamas vėliavas?
>>>> (labai protingas ir su žaidimu besirišantis dalykas - tu žiaurus ir
>>>> paslaptingas žudikas, besikarstantis stogais ir tyliai žudantis savo
>>>> aukas - šia tau į rankas "štuką" vėliavų...) - Čia gi reiks rinkt
>>>> plunksnas - kodėl plunksnos, bus labai gražus motyvuotas paaiškinimas -
>>>> paveikslus, statulėles ir pan.
>>>> Žaidimą pagyvino, bet mano akyse šiek tiek sugadino assassinų kapų 
>>>> raktų
>>>> (seal) rinkimas - kodėl? Todėl kad toks vaizdas, kad staiga pradėjai 
>>>> žaisi
>>>> prince of persia. Ir staiga visas realistiškumas, visas realistiškai
>>>> atkurtas miestas nueina šuniui ant uodegos, kai pasirodo kad bažnyčios 
>>>> ar
>>>> tvirtovės viduje egzistuoja atskira paralelinė visata, kurią matyt
>>>> maketavo importuotas architektas: "mes girdėjom, kad jūs atlikot labai
>>>> įsimintinų darbų Persijoje - taip taip, taigi palikit tas visas iš 
>>>> sienų
>>>> styrančias atbrailas - tik pjūklus išmeskit, neišsimokėsim už elektrą."
>>>> (Hm.. šiaip jau mintis Achmedinejadui - taip, taip gerbiamoji 
>>>> branduolinė
>>>> komisija, ateikite čia, tikrinkite, tiesa patekimas i urano sodrinimo
>>>> gamyklas pas mus yra tradicinis, mes samdėmės vieną architektą dirbusį
>>>> pačioj Italijoj, norint patekt į gamyklą jums reiks, pagriebt už šios
>>>> atbrailos, perbėgti per šią sieną, tada šokti...)  Taip, kai kurios 
>>>> vietos
>>>> tikrai smagios ir neprasilenkiančios su realybe (beveik), kad ir
>>>> Florencijos katedra.. bet kitos...
>>>> Tiesa žaidimas prarado vieną svarbų elementą - jausmą, kad esi gležnas 
>>>> ir
>>>> net labai mirtingas žmogelis. Kad kova su vienu kariu reiškia 50/50 
>>>> šansą
>>>> išgyvent, o kova prieš didesnį kiekį - užtikrintą mirtį - tu esi tylus
>>>> sėlinantis žudikas, o ne kibogas - todėl jei prasideda problemos - bėk 
>>>> ir
>>>> slėpkis. Šiame assassine slėptis nereikia visai, o bėgi tik tais 
>>>> atvejais,
>>>> jei tiesiog tingi žudyti ir paskui plėšyti plakatus. Tave užpuola krūva
>>>> kareivių -  na, mes juk žinom, kad į Venecijos dodžai garbės kuopa 
>>>> renkasi
>>>> sutrikusio intelekto vaikų internatuose... Taip, sutinku žudymas, 
>>>> cuonter
>>>> atakai ir kiti reikalai čia atliekami meistriškai ir labai plastiškai 
>>>> ir
>>>> gražiai (hm.. kažkaip sunerimau savo būsena po šių žodžių:). O
>>>> paprasčiausias būdas atsikratyt kareivėliu yra čiupti šį vargšą 
>>>> padarėlį
>>>> už pakarpos ir mesti nuo stogo, ar į vandenį (tiesą pasakius galima
>>>> tiesiog priplaukt prie kranto ir stebėt kaip jie patys pribėgę prie
>>>> vandens neišlaiko pusiausvyros ir krenta į vandenį)... Bet kam yra
>>>> prikurta tokia masė pasislėpimo vietų man iki šiol yra mistika. Ubis
>>>> gyrėsi, kad nuo šiol nebegalėsi taip paprastai pasislėpti kupetose ar 
>>>> ant
>>>> stogo esančiose "slėpyklose" mat nuo šiol sargai ieškos ir ten.. Galiu
>>>> patvirtint, tai ir yra, specialiai tai išbandžiau ir tai buvo 
>>>> vienintelis
>>>> kartas kai slėpiausi nuo priešininkų.
>>>> Be pagrindinės siužetinės linijos mes galėsime užimti ir pasiuntinuko
>>>> vaidmenį, paauklėt neištikimus vyrus, žudyt pagal užsakymą, žudyt šiaip
>>>> lakstančius po miestą kažkokius nevidonus, atstatinėt savo dėdės dvarą,
>>>> rinkt jau minėtas plunksnas ir dar viena labai įdomi naujovė - gličai
>>>> sistemoje palikti vieno iš tiriamųjų. Užšifruota tiesa. Jums reikės 
>>>> rasti
>>>> jo paliktas nuorodas ant pastatų, tada išspręsti lengvesnes ar 
>>>> sunkesniais
>>>> mįsles, o gavę aktivacijos kodą atrakinsite dalelę "tiesos". Dar liko 
>>>> man
>>>> rods penkios ar septynios nuorodos ant pastatų... Kad aš dabar
>>>> prisiminčiau, kur aš juos praleidau:).
>>>> Verdiktas. Žaidimas tikrai vertas dėmesio. Viskas, tiek pagrindinė 
>>>> linija,
>>>> tiek ypač papildomi dalykai, kaip statulėlių ieškojimas, paveikslų
>>>> pirkimas, ir ypač "tiesos" ieškojimas suteikia jam papildomo laiko
>>>> praleidimo žaidime, net pabaigus, pagrindinę siužeto liniją. Jis visais
>>>> atvejais (na, gerai, beveik visais) žymiai, žymiai geresnis už pirmtaką 
>>>> ir
>>>> imho patenka į tą pačią lentyną su terminatorium antru - į tą pustuštę
>>>> lentyną, kur žaidimas ar filmas su prierašu "du" yra visa galvą 
>>>> aukštesnis
>>>> už savo pirmtaką.
>>>> Nuoširdus 9.5/10 (iki 10/10 visgi trūksta šio bei to).
>>>>
>>>>
>>>> -- 
>>>> ___________
>>>> ©Toxis
>>>
>>>
>
>