Tema: Re: assassins creed2 mini review
Autorius: Hammer
Data: 2009-11-26 01:44:39
a tu gal review kur nors rasai ar zurnala ar siaip i koki games.lt ? :)

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message 
news:hedhpu$oca$1@trimpas.omnitel.net...
> Taigi, atėjo laikas papasakot jums apie šį jaunesnįjį brolį. Kaip žinia 
> pirmasis assassinas buvo spalvotas, inovatyvus... ir nuobodus - užlipk ant 
> šito bokšto, sumušk šitą, nužudyk aną - kartoti kol atsibos - man atsibodo 
> jau įpusėjus. Būtent dėl šio monotoniškumo ubis buvo kritikuojamas kaip 
> reikalas. Rodos jie bandė sekt geriausiomis Holivudo tradicijomis - 
> išreklamavom, sukūrėm gražių vaizdų ir nerealių efektų - štai pirkit, 
> valgykit, mylėkit mus - ką? Siužetas? Siu-že-tas.. hm... kažkoks labai 
> keistas žodis, na, gal kitą kartą. Taigi tas kitą kartą ir buvo assassins 
> creed 2.
> Kaip manau niekam ne naujiena - šis assassinas sukasi viduramžių - tfu, 
> kokių viduramžių - čia tikrų tikriausias Itališkasis renesansas ir ne kur 
> kitur, kaip renesansano lopšyje - Florencijoje. Pati žaidimo istorija - 
> neblizga, bet nebėra tokia banali, kaip pirmojo assassino - yra pakankamai 
> patenkinama - nesiplėsiu, kad nespoilint. Visa atmosfera perteikta tikrai 
> maloniai, pasivaikščiojimas Venecijos gatvėmis, San Marco aikštė, Dodžų 
> rūmai... mmm... Atgaivina malonius prisiminimus. Parkūro elementai man 
> visgi labiau patiko mirrors edge - imho šis pusfabrikatis yra 
> nepralenkiamas šia prasme, bet viskuo kitkuo assassins creedas tikrai visa 
> galva aukštesnis už savo jaunesnįjį šiek tiek atsilikusį brolį. Žinot mano 
> mėgstamą palyginimą - aprengė jaunesnį brolį naujais drabužėliais - taigi 
> šį kartą jis yra tiesioginė prasmė - drabužėliai tikrai nauji, ir jei 
> nepatinka standartinai - galite prisipirkt kokiu tik norit pagal skonį. 
> Taip pat atsirado ir šarvai, ginklai, nauji judesiai, paveikslai ir dar 
> daug naujų smulkmenų. Atsimenat pirmajam assassine renkamas vėliavas? 
> (labai protingas ir su žaidimu besirišantis dalykas - tu žiaurus ir 
> paslaptingas žudikas, besikarstantis stogais ir tyliai žudantis savo 
> aukas - šia tau į rankas "štuką" vėliavų...) - Čia gi reiks rinkt 
> plunksnas - kodėl plunksnos, bus labai gražus motyvuotas paaiškinimas - 
> paveikslus, statulėles ir pan.
> Žaidimą pagyvino, bet mano akyse šiek tiek sugadino assassinų kapų raktų 
> (seal) rinkimas - kodėl? Todėl kad toks vaizdas, kad staiga pradėjai žaisi 
> prince of persia. Ir staiga visas realistiškumas, visas realistiškai 
> atkurtas miestas nueina šuniui ant uodegos, kai pasirodo kad bažnyčios ar 
> tvirtovės viduje egzistuoja atskira paralelinė visata, kurią matyt 
> maketavo importuotas architektas: "mes girdėjom, kad jūs atlikot labai 
> įsimintinų darbų Persijoje - taip taip, taigi palikit tas visas iš sienų 
> styrančias atbrailas - tik pjūklus išmeskit, neišsimokėsim už elektrą." 
> (Hm.. šiaip jau mintis Achmedinejadui - taip, taip gerbiamoji branduolinė 
> komisija, ateikite čia, tikrinkite, tiesa patekimas i urano sodrinimo 
> gamyklas pas mus yra tradicinis, mes samdėmės vieną architektą dirbusį 
> pačioj Italijoj, norint patekt į gamyklą jums reiks, pagriebt už šios 
> atbrailos, perbėgti per šią sieną, tada šokti...)  Taip, kai kurios vietos 
> tikrai smagios ir neprasilenkiančios su realybe (beveik), kad ir 
> Florencijos katedra.. bet kitos...
> Tiesa žaidimas prarado vieną svarbų elementą - jausmą, kad esi gležnas ir 
> net labai mirtingas žmogelis. Kad kova su vienu kariu reiškia 50/50 šansą 
> išgyvent, o kova prieš didesnį kiekį - užtikrintą mirtį - tu esi tylus 
> sėlinantis žudikas, o ne kibogas - todėl jei prasideda problemos - bėk ir 
> slėpkis. Šiame assassine slėptis nereikia visai, o bėgi tik tais atvejais, 
> jei tiesiog tingi žudyti ir paskui plėšyti plakatus. Tave užpuola krūva 
> kareivių -  na, mes juk žinom, kad į Venecijos dodžai garbės kuopa renkasi 
> sutrikusio intelekto vaikų internatuose... Taip, sutinku žudymas, cuonter 
> atakai ir kiti reikalai čia atliekami meistriškai ir labai plastiškai ir 
> gražiai (hm.. kažkaip sunerimau savo būsena po šių žodžių:). O 
> paprasčiausias būdas atsikratyt kareivėliu yra čiupti šį vargšą padarėlį 
> už pakarpos ir mesti nuo stogo, ar į vandenį (tiesą pasakius galima 
> tiesiog priplaukt prie kranto ir stebėt kaip jie patys pribėgę prie 
> vandens neišlaiko pusiausvyros ir krenta į vandenį)... Bet kam yra 
> prikurta tokia masė pasislėpimo vietų man iki šiol yra mistika. Ubis 
> gyrėsi, kad nuo šiol nebegalėsi taip paprastai pasislėpti kupetose ar ant 
> stogo esančiose "slėpyklose" mat nuo šiol sargai ieškos ir ten.. Galiu 
> patvirtint, tai ir yra, specialiai tai išbandžiau ir tai buvo vienintelis 
> kartas kai slėpiausi nuo priešininkų.
> Be pagrindinės siužetinės linijos mes galėsime užimti ir pasiuntinuko 
> vaidmenį, paauklėt neištikimus vyrus, žudyt pagal užsakymą, žudyt šiaip 
> lakstančius po miestą kažkokius nevidonus, atstatinėt savo dėdės dvarą, 
> rinkt jau minėtas plunksnas ir dar viena labai įdomi naujovė - gličai 
> sistemoje palikti vieno iš tiriamųjų. Užšifruota tiesa. Jums reikės rasti 
> jo paliktas nuorodas ant pastatų, tada išspręsti lengvesnes ar sunkesniais 
> mįsles, o gavę aktivacijos kodą atrakinsite dalelę "tiesos". Dar liko man 
> rods penkios ar septynios nuorodos ant pastatų... Kad aš dabar 
> prisiminčiau, kur aš juos praleidau:).
> Verdiktas. Žaidimas tikrai vertas dėmesio. Viskas, tiek pagrindinė linija, 
> tiek ypač papildomi dalykai, kaip statulėlių ieškojimas, paveikslų 
> pirkimas, ir ypač "tiesos" ieškojimas suteikia jam papildomo laiko 
> praleidimo žaidime, net pabaigus, pagrindinę siužeto liniją. Jis visais 
> atvejais (na, gerai, beveik visais) žymiai, žymiai geresnis už pirmtaką ir 
> imho patenka į tą pačią lentyną su terminatorium antru - į tą pustuštę 
> lentyną, kur žaidimas ar filmas su prierašu "du" yra visa galvą aukštesnis 
> už savo pirmtaką.
> Nuoširdus 9.5/10 (iki 10/10 visgi trūksta šio bei to).
>
>
> -- 
> ___________
> ©Toxis