Tema: Re: stalker: pripyat
Autorius: amenox
Data: 2009-10-15 12:13:49
Nu karoche, jei kas darys ta kvesta radarus galima rast sekanciai:

1. Uz krovosus pradzioje gaunamas pirmas, pirmoje lokacijoje.
2. Antra galima rasti antroj lokacijoj, kopatyje, ten stovi ekskavatorius,
reik ant jo uzzsokt ir kabinoj po sedyne guli.
3. Trecia duoda mokslininkai uz ju vykdomus kvestus.

Uff. Ramu dabar. :)