Tema: Re: Flashpoint 2
Autorius: YZF
Data: 2009-10-07 00:33:53
Kad tavo ishsilavinimas baigesi, atejus nepriklausomybei - kitas klausimas.
Bet tai tavo, kaip nykstancios mazumos problema. Originalo kalba kurti
zaidimai (filmai,knygos,straipsniai ir visa kita) yra zymiai geriau negu
kreivai isverstos versijos.

P.S. Rusu ir as moku nuo mokyklos laiku. Kaip ir Vokieciu. Bet pastarosios
man irgi nereikia zaidimuose.

"ROOTS" <roots@dtiltas.lt> wrote in message
> Na kodel iskart taip grubiai? :)
> As ru suprantu laisvai, nuo pirmos klases mokintas buvau, galvot galiu ru
> kalba, o en as turiu sau verstis viska pastoviai. Is to seka kad nespeju,
> nesusigaudau ir pan. Todel man ru kalba 100 kartu lengviau nei en. Jei en
> su titrais, tai jau geriau nei vien en garsine.
>
> "70005" <70005@usa.net> wrote in message

>>> rusiskai?