Tema: Re: Risen - magai
Autorius: PxYra
Data: 2009-10-02 15:53:40
toxi prisipazink, man rodos G3 tu net nezaides sneki tik is pasakojimu ir
review, arba jei zaides labai trumpai, ten kaip ir Oblivionui privalomas
sakyk comunity patchas, erdves nesveiko dydzio (uztenka griuvesius dykumoje
pamatyt) ir visokioms aferoms laisve duota, ten gyvunijos pasaulis geras,
turtus gali susikraudamas neexploitindamas bugu ir ivairiais metodais, vien
bizonu kelias bandas isszudzius mesos ilgam turesi (kurios beje nereik kept
po viena) yra ir visi seni atributai alchemijos ir t.t. o questai Risen
palyginus dar lengvas riesutas, G3 taip uzraityti kai kurie kad sukis kaip
nori neisprievartausi niekaip o tik geimo eigoje kai primirses busi ispresi
tas liecia ir side questus, o pasaka apie Risen bendravima su NPC taip ir
lieka pasaka visose gotikose tas buvo ir visose gali makliuot kaip tik nori
ir kombatas nera klik klik tipo, kai tave puola nzn kiek ir is kur nori
tikrai random tada jau prasideda taktika, taktika Risene tik sukinetis i
sonus ir laiku blokuot ar kita maza gudrybe, tik va klaida su tais miestais
....daxuja ju ten, per daug uzsitempia viskas