Tema: Re: Zaidimai per LAN
Autorius: nexus
Data: 2009-09-30 09:46:21
CSS man asmeniskai didele nostalgija, alaus isgerus kyla noras vel
susiinstalint :) bet cia someday :)

wundis wrote:
  > dar prideciau moralini klausima, ar verta "zaloti" astuonmecius su
> kveikas, dumais ir kitom ziaurybem?
Siuo klausimu vyksta pastovus kasdienis auklejamasis darbas, bet realybe
tokia,kad viskas anksciau siais laikais prasideda, beje jie retai prie
kompo priseda ner kada...cia tik pramogai kaip bonusas jiems butu :)

Vienam is dvyniu tikrai netiktu (jam reiktu ramesniu zaidimu), bet kitas
tam sutvertas :)
Apie viena is situ galvojau kaip pvz. UT2004, tik suabejojau ar veiks
ant x64 ir dar ant WIN7, kaip senesnis zaidimas, kazkaip abejoju ar
leidzi tokiem grajams updatus, reiks tiesiog pabandyt

> na jei igonoruosime si klausima, tai vienareiksmiskai left4dead. fun.

> smagu vieni kitiems gyvybes issaugot. serious sam paprastas ganetinai ir
> cmagu coop'a varyt.

Sita reiks pabandyt, kazkaip neteko zaist

> dar gi tas nemokamas yra, Savage2. gal ir verta uzmesti aki?
>
> strategiju nesiulysiu, nors tikrai yra ka pasiulyt. ypac 3se.
Kazkaip su strategijom man asmeniskai nelabai, tam daug laiko reikia, o
norisi prisokt palost ir pamirst...

> is rpg ... kad per tinkla ... nezinau :)
Bandziau DevilMayCry4 siaip, ne per tinkla, gal ir nieko, bet neturiu
kantrybes eit iki galo...

> lenktyniu nezinau, nesidomiu. dirt koks.
Vakar susimeciau NFS shift, per LAN pasijunge updaita susimetus sian
bandysim palenktyniaut :)

> PS wowinkit gal jus visi trys? nors brangokas malonumas bus ..
Apie sita ivairiausiu nuomoniu prisiklauses, kad vos ne seimos skiriasi,
tai bijojau nagus kist :)
Jei rimtai tai sita labai noreciau isbandyti tik klausimas butu ar ji
imanoma lost per lana nemokamai, ar cia tik public mokamuose servuose?
Gal galima butu issamiau kaip tai padaryti, itariu bus niuansu.