Tema: Re: Stalker CoP repack torrent
Autorius: PxYra
Data: 2009-09-28 12:18:33
1.Uzmountinkite atvaizda.
2.Instaliuoti zaidima.
(butinai) archivatorium 7-z ispakuokit data.plb ...
Prideti i reestra http://slil.ru/28018053
Perkraukit PC.
3.Del Windows 7 naudoti mini-atvaizda,tipo ,ant Windows 7 veikia 100%
Arba laukit cracko(ant xp ,lygtai,neveikia)
P.S pas mane DT4.30.4 nustatymuose ijungta RMPS ir Laser Lock,tik tada
pasileido...