Tema: Re: STALKER' rusijoje 1C pardavines
Autorius: egis
Data: 2009-09-24 09:52:27
del Witcher'io - na zaisciau lenku kalba, bet zinau ja per silpnai :) O bet taciau- tiek knygu autorius tiek zaidimo kurejai, tiek pati istorija visdelto yra stipriai slavishkos kilmes, pati knygu/zaidimo istorija susijusi mano nuomone su slaviska "monstrologija"- gal del to tas zaidimas rusu kalba, kaip tu ir minejai, skamba isties geriau- bandziau is pradziu anglishkai, po to pabandziau rusiskiai -paskendau kaife, nusipirkau rusishka versija ir 4 kart prazaidziau, apie angliska versija ne nepagalvodamas :D . Na gal kalta en lokalizacija- neuzkabliavo ... ir pagaliau "krestjanin" skamba zymiai maloniau nei "peasant" tam zaidime :D O va  Stalkerio anglishkai ne neysivaizduoju anglishkai, turbut kaip lauikiamo dragons age net nebandysiu ieskot rusishkai .. hmz .. nzn, gal as per daug komplikuotas? :D

--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG