Tema: Re: NFS Shift...sugadino
Autorius: Icetom
Data: 2009-09-17 14:34:35
Su gamepadu irgi kankinausi, ir keikiausi  - buvau užsistatęs
experienced-profesional driving. Tada užsiknisau kankintis, ir pasistačiau
su normal ir driving asistance on, brake assitance off - viskas išsisprendė.
Visokius TC, ESP įjungiu, išjungiu priklausomai nuo mašinos. Shift man
kažkas tarpinio tarp GIRD ir Forza 2/ GT Prologue. Daugiau link GRID pusės.
Bet patiko greičio įspūdis - man geriau realizuota, nei, kad GRID.
Važiuojant McLAren F1 ar Bugatti Veyron plaukai net šiaušiasi kaip greitai
šios mašinos greitį ima. Žaidžiu nuo kapoto, todėl visokių ekrano drebėjimo
kaip ir nėra, kol neatsitrenki :).

Bet yra ir nesubalansuotų vietų. Kiek pažaidžiau Events - vieną kambarį-
trasą, Time Attack, tipo iš karto visus tris laikus per pirmą ratą įvykdai,
kartais 10 kartų restart darai :) Žaidžiu ant Normal lygio.