Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: ROOTS
Data: 2019-05-14 15:26:29
On 2019-05-07 17:59, Bronco wrote:

> Nesvarbu ką rašo Skytech ar ką tu apie tai galvoji, garantija perkant ES
> yra 2 metai. Kaip ją Skytech vykdys, tai čia jų reikalas.
>
> Aš daug kartų rašiau, jog mano supratimu nėra jokios prasmės pirkti
> brangias prekes Skyteche, kai Amazone ir pigiau galima tą pačią prekę
> pagaut ir garantijos vykdomos užtikrinčiau, na bet negalima ir versti
> ant Skytech'o išgalvotos kaltės. Tsakant, būkim biedni, bet teisingi.
>
> Taip, abejonių yra dėl to, kaip jie vykdytų garantinius įsipareigojimus
> šitam objektyvui, gal taisytų savo sąskaita, gal siųstų atgal į tą šalį,
> [...]

Sharaskina kontora tas skytechas. Pirkta plansete pas juos sugedo, 2
metai nepraeje bet jie pardavinejo tik tipo su 1 metu garantija ir
parduodami irase buvo, atsisake tvarkyt, servisas atmete nes preke
skirta Armenijos rinkai, varyk ten nemokamai tvarkytis. I tai skytech
irgi nx pasiunte, ne jubedos. Rasinejausi rastais, niekaip neprieme
tvarkyt nes tik 1 metai jai ir px ant 2m valstybbes garantuota, nes ten
pagal juos ne vsiai taip kaip as suprantu ir taram param. Issvaisciau
per daug laiko savo (atostogu), galiausiai uzkaliau ant ju dideli kryziu
visiems laikams. Daugiau niekad, net tevams viska nuperku is amazono ir
nusiunciu.