Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-05-05 19:38:50
Gerai, o jei sugedus aš nunešu daiktą, jie pažiūri serijinį, pasiunčia
mane ant trijų raidžių ir sako, atnešk tą objektyvą, kurį pirkai, o ne
kažkokį parsivežtą iš JAV. Juk garantiniame serijinis nefigūruoja. Todėl
aš ir parašiau www.orgsis.lt ar visai nelieku ant ledo be jokios
garantijos. O dėl sugedimo, tėra labai maža tikimybė kad suges, todėl
nešti atgal nebrokuotą daiktą nėra prasmės, negenda juk jie kasdieną.