Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-05-02 20:08:52
Trukdė tas, kad pirkau legalų daiktą, o nusipirkau kontrabandą iš
oficialios parduotuvės. Jei neduos 5 metų garantijos daiktas bus
grąžintas jiems atgal. Kodėl turėčiau prarasti 3 metus garantijos?
Skirtumas yra tarp 24 mėnesių ir 60 mėnesių garantijos. O Tamron-usa
neužsiregistruosi iš Europos. O ir kodėl aš turėčiau registruotis
tamron-usa?