Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-05-06 17:10:43
Pacituosiu dalį klausimo:
"noriu Jūsų paklausti, ar šiam objektyvui galioja bent ta Skytech.lt
suteikiama 24 mėnesių garantija, o gal šis objektyvas kaip "Gray import"
yra visai be garantijos ir gedimo atveju serviso centras visai atsisakys
man jį remontuoti nemokamai?"

Atsakymas:
"Netgi jei pardavėjas nurodo garantiją, serviso centras nemokamai
remonto nedarys."