Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-04 17:39:01
On 2019-05-03 07:14, Sniegas wrote:
> Ne, oficialūs Tamron tiekėjai Europos Sąjungos šalims duoda 60 mėnesių
> garantiją, Skytech užsiima Gray import ir mane apgavo parduodamas man
> objektyvą, kuris nėra oficialiai tiekiamas Europos Sąjungos šalims.
> Dabar kreipsiuosi į Skytech, kad arba man grąžintų pinigus, arba
> suteiktų 60 mėnesių garantiją.

Tu esi neteisus, bet tai nereiškia, jog visai neturi šansų pvz. grąžinti
objektyvą pardavėjui sukėlęs didelį triukšmą.

Bet net jei iš tavęs jį priims atgal, tu dėl to teisus nepasidarysi, nes
tave Skytech informavo absoliučiai teisingai - tavo įsigytos prekės
garantija yra 2 metai! O visa kita tai tik tavo "pagrįsti/nepagrįsti
lūkesčiai (įrodinėtina)", kurių pardavėjas neprivalo automatiškai tenkinti.

Nori, jog tau galiotų visokios gamintojo extended garantijos - pirk iš
oficialių Tamron atstovų.