Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: MRT
Data: 2017-06-01 17:34:24
> Deja, neturiu Canon objektyvų su IS... Turiu Tamron 15-30 F2.8 su VC :) Tai ką aš galiu pasakyti - prietemoje leidžia išlakymą
> 1/5 sek nustatyti (prie jo kadrai dar geri turėtų būti), bet ar pavyks kadras garantijos nerasta. Pusė tokių kadrų reikia išmest.
> Teko skaityti nuomonių kad IS filmavimui gerai, bet mažai vertės fotografavime. Gal ir taip :)

Nieko tokio.. as su crop'u ir turiu salyginai daug mm ir su IS bei be IS..
Dideleje prietemoje su IS be trikojo, bet kazkur atremus 1/15 dar dar..
Be IS - atremus su 1/15 siaip sau.. bet 2-stop'ai == 1/60 gautusi..
Kur IS'as patinka - ji aktyvavus (pusiau paspaudus shoot) lengviau
is rankos sufokusuoti per Lifeview.. be IS'o - viskas labai dreba..
Su ~50mm is IS'o maziau naudos jaucias - cia galimi fufliai
18-55 IS su F5.6 / 50 su F1.8 ir 55-250 su F4 IS
Imant 50mm F1.8 paties IS'o per daug nepasigendu..
Norint kokybes - reikia statyvo, FF, eLkes ir isjungto IS..
IS'as nera vaistas nuo visko - jis islaikymo nesutrumpina,
sviesos neprideda.. su tamsiu, su IS, ir prieblandoj gaunasi
stalo tenisas = arba totalus triuksmas del ISO, arba isplauke kamuoliukai.