Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: MRT
Data: 2017-06-09 12:47:53
> Aš negydau, ir nediagnozuoju. Jūs patys neadekvačiai elgiatės.
> SNIEGAS nesąmonę parašo, kiti kikena. Vaikų darželis arba Naujosios Vilnios palata.
> Aš labai džiaugiuosi, kad man gyvai nebetenka su lietuviais bendrauti. Neduok Dieve turėti kaimyną ar bendradarbį iš Lietuvos.

Nesame mes tokie skirtingi.. mes irgi kai kuriu tautieciu nepasiilgstame..
Suprantama, kad si fraze ne nuo visu likusiu tautieciu..

Blyn, kaip uzknisa, kad angliskai nesupranti, ok keiciu linka:
http://www.thewisdompost.com/949/how-to-improve-your-sense-of-humour-in-just-14-days
i http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2012-03-30-jurga-luzaite-apie-humoro-jausma/79635

Realiai naudingi:
http://www.delfi.lt/gyvenimas/karjera/baigusiems-humoro-jausmas-tobulinimo-kursus-Naujosios-Vilnios-palata-menesiui-uz-puse-kainos.d?id=12850227