Tema: Re: Aftoma?inas - Audi 2
Autorius: AS
Data: 2012-11-21 01:39:37
"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
news:k8gnd4$5le$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš irgi už, jei būtų kaip patikimai sumontuot..
> Nes sukontroliuot ar jie kaba dėl grožio, ar veikia iš tiesų gan
> sudėtinga. Stabdo patikrint, perjungi swičą kur nors kad veiktu kaip
> reikia ir jie pūsdami testinį dumą neužveda..
> O vairuotojus užknistu jau vien dėl to, kad į juos reikia pūsti, o ne
> šiaip pirstelt..
>
> Jei kalbėt apie ateitį ir kitokius metodus, yra daug ką pasakyt, bet čia
> OT..

Siaip jau tokio dsaikto privalomas montavimas i visas auto butu virs bet
kokio naglumo ribu. Man (ir manau daugeliui kitu), niekad nevairavusiam bent
kiek pagerus, tai isvis kazkoks izeidimas ir kisimasis i asmenine erdve.
Iseina, kad mane kazkas (valstybe?) laiko girtuokliu? Suprantu kokiu teismo
sprendimu kokiam veikejui, bent antrakart girta sustabdzius.

O ir siaip idomu, kaip ten butu, jei sankryzoj uzgesus pries raktelio
pasukima vis pusteleti reiketu. Galu gale dar vienas kinietiskos
elektronikos gabalas su savo tikimybe sugesti.

O dar pagalvojau, kaip ten praktiskai atrodo. Sakykim, vaikams paputinejus
baliona, viduje neisvengiamai prisikondensuoja visokiu vandens garu.
Balionui pastovejus kelias dienas, ten jau buna ir kvapelio. Cia butu
puciama ir karstu ir saltu oru, paskui sistema pastovi kelias dienas, jei
nevazinejama. Atejus uzkurti, gal jau ir pusti nesinoretu.