Tema: Re: Aftoma?inas - Audi 2
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-11-20 22:58:28
Aš irgi už, jei būtų kaip patikimai sumontuot..
Nes sukontroliuot ar jie kaba dėl grožio, ar veikia iš tiesų gan sudėtinga.
Stabdo patikrint, perjungi swičą kur nors kad veiktu kaip reikia ir jie
pūsdami testinį dumą neužveda..
O vairuotojus užknistu jau vien dėl to, kad į juos reikia pūsti, o ne šiaip
pirstelt..

Jei kalbėt apie ateitį ir kitokius metodus, yra daug ką pasakyt, bet čia
OT..