Tema: Re: U?temimas
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-08-23 15:46:59
2012.08.23 15:32, Ignas rašė:
> na jei lygint tavo pasakyma duotuoju atveju tai man kyla du klausimai:
> 1. tavo zmona/drauge nesipudruoja/nesidazo?

Ne. Ir vien už tai ją labai gerbiu.

> 2. o tas bandymas nupiest varikli nepanasus i "krutinytes tiuninga"
> nereikejo vargt (variklio parodija)...

Apie kokį čia dabar variklį?! Auto groups-ų neskaitau jei ką.

Automobilis autoriaus nuotraukose buvo tik vienas iš objektų. Tik
vienoje, pačioje pirmojoje jis buvo vienintelis. Joje tikrai įdomus
apšvietimas. Prie ko čia įbrėžimai ant bamperio ir kiti nereikšmingi
dalykai? Nesuprantu kodėl mažai reikšmingas automobilio detales taip
sureikšmini. Koks automobilis yra tokį nufotografovo. Kokios bėdos?

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s