Tema: Re: U?temimas
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-08-22 17:30:10
2012.08.22 17:12, Ignas rašė:
> pamatytum mano auto... bet is kitos puses: jei neshiki i kelnes del muses
> sh... ir dulkiu sluoksnio, neskauda galva del sulankstytu duru ir
> nubrozdinto bamperio, tai ar cia myli automobili ir butinai reik daryt
> nuotraukas jo net nenuprausus ar nepasinaudojus PS?

Bent jau aš susidariau nuomonę, kad šioje grupėje PS naudojimas yra
vertinamas kaip smerktinas blogis. Ta prasme, fotografas turi mokėti
nufotografuoti taip kaip reikia ir taip kaip nori, PS tik nelaimės
atveju ir tik kai neišvengiama. Nematau kodėl galėčiau smerkti tokią
nuomonę.

PS meistrai renkasi o.design grupėje.  Deja, ten savo darbais niekas
nesidalina :(.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s