Tema: Ats.: Is Siauliu aviacijos sventes
Autorius: siGis
Data: 2012-05-31 17:44:35
Pertrauka isnaudojau kariuomenes ekspozociju perziurai, tai labai
neuzkliuvo. Eliu problema radikaliai issprende masinoje pamirsta
pinigine :)

"hedgehogus paiuricus"  parašė naujienų

Man labiau nepatiko balazin kam reikalinga 2 valandu pertrauka ir
lietuviu
KOP kariu arogancija ekspozicijose. Buvo kam uzkliuvo dar ir belekokio
ilgio
eiles prie maisto :)

--
eM

| Buvau. Puiki svente. Ir technikos pakankamai daug. Buvo i ka
| paziureti. Beveik viska buvo galima apziureti is arti, paciupineti
ir
| net piloto kresle pasedeti. Tik... Du dalykai labai stipriai
nepatiko.
| Tai - policija. Nukreipe i kita aerouosto puse transporto
parkavimui,
| del to iki veiksmo vietos teko kulniuoti net 2,5km, o paskui atgal.
| Nors mano manymu vietos buvo daugiau negu pakankamai ir arciau.
Antras