Tema: Ats.: Is Siauliu aviacijos sventes
Autorius: siGis
Data: 2012-05-31 17:03:19
Kalnelis fotkinimui nebloga vieta tik jis stipriai per mazas kad
sutalpintu visus norincius. Be to jis buvo uztvertas juostomis ir
neskirtas ziurovams. Bent jau as gavau pastaba nuo apsauginio. Paskui
jiems matyt atsibodo vaikyti ir nebekreipe demesio.

"hedgehogus paiuricus"  parašė naujienų

kazkaip labai jautriai reaguojat del tos tvoros, juolab kad fotkinimui
kas
norejo tas uzsilipo i kalneli

--
eM