Tema: Re: Dziuginantis rezultatas
Autorius: AS
Data: 2011-11-28 23:10:57
"Arunasst" <a@a.com> wrote in message
news:jb0q2u$fak$1@trimpas.omnitel.net...
> Tik ant atviros skyles ryskumo mazoka, pentaxsas A 50 1.8 man labiau prie
> sirdies ir sis nikkoro visai patiko.

1.4 yr geriau. Na, geriau, kad jo max ryskumas nuo kokiu 2.8 prasideda, o ir
iki tol jis ryskesnis uz 1.8. Tuo metu 1.8 max ryskumas nuo kokiu 5.6, o iki
tol jis pusiau taip sau. Beje, jei taip su 50-tukais zaidziant, tai senasis
MF 1.8 yra vos maziau ryskesnis centre, bet ryskumas tolygesnis per visa
plota, lyginant su AF versija, nors Nikonas skelbia, kad optine formule ta
pati.

Apie Pentaxini per mazai zinau, kad ka nors sakyciau.

> Dar yra Nikkor 70 -210 f 4, reiks ji dar ismeginti :)

Sitas gan neblogas, bet reikia nepamirsti dvieju dalyku: skyle tik 4.0
(ilgam gale jau gan gerai) ir neturi ED stiklu, reiskia tiketina kazkiek CA
ies ryskiais konturais panasioj fot kaip pirmoji. Bet siaip jis yra vienas
is geresniu masiu primirstu variantu.