Tema: Re: Keli padriki 1000km momentai
Autorius: Giedrius Matulaitis
Data: 2011-07-26 08:12:11
Ačiuuųųūūūč!

Pliusą supratou, minusą įsidėmėjau. Bet aš jau pastebėjau ir pats ne kartą -
nuovargis man nuotraukose itin jauciasi ;) Įdomių įvykių buvo lenktynėse?
Atvirai sakant nemačiau nei vieno..
Is kitos puses dabar paziurejau i papostintus cia kadrus ir i pvz sukeltus i
efoto - ten biski daugiau "aplinkinio" veiksmo. Nors gal irgi ne.

Ai, nesvarbu :)