Tema: Re: Keli padriki 1000km momentai
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-07-25 18:02:02
Nūnenū, pliusas, kad bent kažkas dar realiai fotkina ir netgi parodo, ką
pridirbo. O minusas, kad mes čia kaip ir ne per vienerius metus
įsitikinome, kad panningą jau valdai puikiai, betgi o tačiau, norėtųsi
kažko daugiau... Buvai įdomių įvykių sūkuryje, galima buvo tai ir
parodyti, ne? Ar tik auto yra VIENINTELĖ TIESA? :-)

Žodžiu, trumpai - ačiū už tuos du-tris kadrus ;-)