Tema: Re: Winter ralliukas
Autorius: ATT
Data: 2011-02-14 12:30:08
On 2/14/2011 10:30, erikas wrote:
> Prie mano akiu viena fotografa kuris megino kuo arciau but pervaziavo
> tiesiogine zodzio prasme, kitam sudauze aparata, bet as ne visai tai turejau
> galvoje.

Na jau esu minėjęs, kad susimasčiau dėl šios serijos, bet tik pamatęs
sekundžių skirtumą supratau, kad greitis vis dėl to buvo pakankamas.

> Visos nuotraukos isskyrus sia niekuo neissiskiria is daugybes ralio
> nuotrauku. Todel speju, kad sioje vietoje kur padarei sia nuotrauka daugiau
> kadru nesigavo, vadinasi si nuotrauka atsitiktinumas.

Na taip, jei nebutų kabinęs pusnies - nebūtų kadro, o tokio tipo kadrai
manau visada rizikingi :)
  čia serija šio momento:
https://picasaweb.google.com/tuckusxxx/20110129WinterRally?authkey=Gv1sRgCPD465qWs-ez3QE#5573471537355014562
Tik ar pamačius pilną seriją nesuprastėja nuomonė apie kadrą?

  Atsitiktinumo negalima
> laikyti gero fotografo pavyzdziu. Nors pripazinsiu, kad pagal mano skoni tai
> kogero geriausias ralio kadras koki esu kada gyvenime mates :)

Džiaugiuosi, kad patiko, nors ir  sukritikuotas likau :)(pelnytai)
Leisiu sau pasidalinti nuoroda, kur viešai paskelbęs foto:
https://picasaweb.google.com/tuckusxxx/20110129WinterRally?authkey=Gv1sRgCPD465qWs-ez3QE#

Kas keisčiausia, tai Vyšniausko kadras buvo vos 100kartų peržiūrėtas, o
tuo tarpu Civic besiverčianti ir clio ant dviejų ratų virs 200kartų. Gal
mano nuomonė skiriasi su daugumos žiūrėjusių?

Jei dar atsirastų šiek tiek laiko, tai norėčiau išgirsti nuomonę, ar
verta dar fotografuoti? Ar geriau palikti fotiką ant lentynos ir
mėgautis sekančiu raliu ne per akutę?

> Tai apibendrinant norejau pasakyt ar patart ateiciai kad fotografuodamas
> tokius ar kitokius renginius pries spausdamas mygtuka sugalvotum mintyse
> kokia nuotrauka nori padaryti. Tada atsiras braizas, o tada ziurek ir tokios
> kaip si nuotrauka gausis ne per atsitiktinuma, o per sugalvotas idejas kaip
> to pasiekti.
>
> sekmes

Ačiū

> autosporto jau 2 metus nefotografavau, bet aisku malonu, kad kazkas dar
> prisimena :)

O gaila... Bet manau tam yra rimtų priežasčių.