Tema: Re: Winter ralliukas
Autorius: erikas
Data: 2011-02-14 10:30:49
Prie mano akiu viena fotografa kuris megino kuo arciau but pervaziavo
tiesiogine zodzio prasme, kitam sudauze aparata, bet as ne visai tai turejau
galvoje.

Visos nuotraukos isskyrus sia niekuo neissiskiria is daugybes ralio
nuotrauku. Todel speju, kad sioje vietoje kur padarei sia nuotrauka daugiau
kadru nesigavo, vadinasi si nuotrauka atsitiktinumas. Atsitiktinumo negalima
laikyti gero fotografo pavyzdziu. Nors pripazinsiu, kad pagal mano skoni tai
kogero geriausias ralio kadras koki esu kada gyvenime mates :)

Tai apibendrinant norejau pasakyt ar patart ateiciai kad fotografuodamas
tokius ar kitokius renginius pries spausdamas mygtuka sugalvotum mintyse
kokia nuotrauka nori padaryti. Tada atsiras braizas, o tada ziurek ir tokios
kaip si nuotrauka gausis ne per atsitiktinuma, o per sugalvotas idejas kaip
to pasiekti.

sekmes

autosporto jau 2 metus nefotografavau, bet aisku malonu, kad kazkas dar
prisimena :)