Tema: Re: B2G ??
Autorius: Renata
Data: 2010-06-30 10:34:30
Cia arciau teisybes :) kazkiek sukontroliuoti reikia, be to kai kuriu grupiu
vadyba stato gana grieztas salygas (ne visada organizatoriai kalti del
neleidimo)
Realiai tai didele tema diskusijai :D

Realiai yra dar vienas minusas - labai daznai tie, kas fotografuoja sau
(nekalbu apie semi-profesionalus), net nesusimasto, kad GALI ir TRUKDO
kitiems, t.y. nulis supratimo apie minimalu elgesi
Cia as net viena straipsneli verciau, nes jau visai uzkniso lendantys i
kadra "fotografai" :) arba kalantys blykstemis tiesiai i akis salia
stovinciam...