Tema: Re: B2G ??
Autorius: jurgis
Data: 2010-06-30 08:54:11
Esu tikras kad organizatoriams is vienos puses svarbu, kad ateitu fotozurnalistai is kuo daugiau saltiniu, taciau is kitos puses - kuo daugiau zurnalistu, tuo jiems sunkiau
dirbti, reik grustis, o gal ir zmonems nejauku. Todel netikrus zurnalistus - t.y. tuos, kurie tik sau fotografuoja, o ne masems, stengiasi riboti. Kitas dalykas, kad
zurnalistai turi tam tikras savo taisykles, pvz jie nefotkins girtos izimybes vien del to, kad tai retas kadras. Skandalingas nutoraukas daro arba megejai, arba
tam tikri fotozurnalistai-paparacai, kuriu gal ir neileidzia i tuos renginius. Dar vienas dalykas - tokiuose renginiuose kai kurios sou zvaigzdes grieztai neleidzia
fotkinti ju, arba leidzia fotkinti tik tam tikram kontekste. Tad cia galiu tik sutikti, kad organizatoriai nori bent formaliai valdyti situacija.