Tema: Re: Merginos portretas 2(1)
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2010-05-29 14:39:07
> -fokusas bludija ne del mano noro, deja. Tarsi anksciau nepastebejau, o
> dabar akis bado. Reiks skaityt, ka daryt.

Portrete (dažniausiai) svarbiausios akys. Fokusas turėtų būti į jas.

> -Isdegimai gal atsirado del BW, spalvotoj tarsi nedraske akiu.Nezinau,
> ar spalvos butu geriau?

Nebūtinai geriau, bet šiuo atveju į BW versta tikrai prastai.

> -PS nesu ivaldziusi, butu super fotkint ir nieko nedaryt.

Teks įvaldyti, rezultatą paruošti būtina. Žalios mėsos gabalą restorane
gavęs retai kas apsidžiaugtų.

> -Diena buvo debesuota, cia fotkinta vakarop apie 20 val, be blykstės.

Debesuotos diena — labai palankus apšvietimas :)

ic
--
http://rimantas.com/