Tema: Re: Merginos portretas 2(1)
Autorius: Pieva_
Data: 2010-05-29 10:08:09
Aiskinuosi

-fokusas bludija ne del mano noro, deja. Tarsi anksciau nepastebejau, o
dabar akis bado. Reiks skaityt, ka  daryt.
-Isdegimai gal atsirado del BW, spalvotoj tarsi nedraske akiu.Nezinau,
ar spalvos butu geriau?
-Del emociju - manau, kad emocijos nedaznai matosi moteriskuose
portretuoe, Dazniau vyriskuose matyti patirtis, israsyta veide:) Nedaug
kas cia dar irasyta sitam veidelyje.O galvoje matyt buvo vienintele
mintis - kad tik nepradetu uodas kąsti.
-PS nesu ivaldziusi, butu super fotkint ir nieko nedaryt.
lenciugas man kaip tik kazkas idomesnio.
-Diena buvo debesuota, cia fotkinta vakarop apie 20 val, be blykstės.

Dekui komentarus.