Tema: Re: va cia senamiestis
Autorius: Xtreme
Data: 2010-05-24 13:27:23
Manau netaip išsireikšta... Ne "išgriauta", o "išgriuvę"!
Kodėl nenugriuvo prezidentūra ar seimas? Todėl, kad juos prižiūri paveldas
"leidžia" tvarkyti, o kokio nežymaus senoviško TIKRAI VERTO išlikti
pastatėlio kažkokie "paveldosaugininkai" neleidžia nei piršto pajudint kad
išliktų, o jei leidžia tai sąlygos tokios kosmines, kad išvis kyla klausimas
ar išvis jie bent kiek jie masto ar ne...
IR TAIP BUS IR TOLIAU KOL KAŽKAM IŠ AUKŠTAI SĖDINČIŲ PAGALIAU "DAŠUS", KAD
REIKIA KEISTI NUOSTATA IŠ "SAUGOTI - NELEISTI" Į "SAUGOTI - LEISTI".

Geros dienos