Tema: Re: va cia senamiestis
Autorius: arunasst
Data: 2010-04-02 17:15:45
As tokiam senamiesti uzauges, tad man tas spalvotas kicas skirtas turistam
svetimas  :)
O va cia Sodu g. kur as gyvenau, net broma matosi per kuria perejus stovi
mano namas ( valstybes saugomas paveldas), kurio kapitalinis remonto
statusas buvo paskelbtas apie 1986 ... Na zinoma nuo tu metu niekas taip ir
neremontavo nieko.
Del tavo pastabos kategoriskai nesutinku ir galvoju, kad tau paprasciausiai
bado akis tai, kas tas akis teisetai bado! Kodel niekas miesto netvarko, tai
cia kitas klausimas, gal krize galvose?