Tema: Re: Nepanasus pavasaris
Autorius: siGis
Data: 2010-03-12 20:08:51

"romullus" <do.not@disturb.us> wrote in message
news:hn3ip2$dql$1@trimpas.omnitel.net...
> Vargu ar fotoaparatas geba perduoti bent menkiausią dalį nuotaikos,
> dažniausiai tuom turi pasirūpinti pats fotografas, imho

Labai jau mistiskai kalbate apie elementaria fizika.
Nuotaika nemateriali. Del to is principo negali buti priimta ir perduota.
Fotoaparatas priima ivairaus ilgio sviesos bangas atspindetas nuo materialiu
objektu. Kitos irangos pagalba tos bangos pertransliujamos ir atkuriamos
kitiems zmonems. Ir jau tas atkurtas ir pamatytas vaizdas sukuria tiems
zmonems nuotaikas. Siuo atveju aparatas prieme ir perdave su nuostoliais gal
koki desimtadali to ka maciau. Vadinasi ir nuotaikos sugeneruoti galejote ne
daugiau kaip desimtadali :). Siuo atveju mano pastangos nelabai ka galejo
pakeisti. Gal pazaides su nustatymais ir buciau ka nors daugiau ispeses. Gal
tikras HDRas butu kazka daves. Bet buvo ganetinai salta.

Bendrai jau senai pastebejau kad ziema beveik visada fotografijoje gaunasi
su labai dideliais nuostoliais ir iskraipymais. Matyt matrica sunkiai skiria
ziemos sviesos ir atspalviu niuansus.