Tema: Re: Kaaa..?!
Autorius: Giedrius Matulaitis
Data: 2010-01-11 14:54:14
Galetumem apie tai ir emailais bet dar atsakau cia :-)))

Taip, gimineje negali nustatyti paveldejimo nes seniau keratokonuso
nenustatinejo - mano a.a. mociutei gyvenime nebuvo tinkamu akiniu parinke -
ji pastoviai nemate ir visada skundesi galvos skausmu. Kodel? Dabar jau
zinome - tai GALEJO buti tas pats kas buvo man. Kai man pirma kart pamate
(pries 11 metu) sita beda - daktare galvojo kad jos naujasis stebuklingasis
aparatas sugedo :-))))))))

Po to ilga laika dariausi linzes suomijoje nes lietuvoje galejo pasiulyt
nebent organinio stiklo gabalu :-)))) nu cia perdedu aisku, betk okybe
skyresi tragiskai, kaina - dar tragiskiau :-))))

As pats guliau i ligonine geguzes 26, operavo geguzes 28 d. lipos 11 d. jau
fotografavau draugo vestuves
(http://www.matulaitis.lt/galerija/v/personal/GEEGE/) pasiemes zmona, kad
kuprine visur nesiotu - pervargau tragiskai bet nieko tfu tfu tfu blogo
nenutiko :-) o po to ka.. laiko yra, masinu yra, noro fotkint yra ir pofik -
svarbu buvo smarkiai nesilankstyt, staigiu judesiu nedaryt. Akis gijo
puikiai. Turiu akiu klinikoje labai sava zmogu, tai anas net man juokesi -
tavo operacija etalonine - visas skyrius tik apie tai puse metu ir kalba
:-)))

Man zadejo siulus isimineti po metu, taciau paskambino pries naujus t.y. po
puses metu nuo operacijos ir sako - atsibodai, vaziuok, trauksim. Nu ir
istrauke pries naujus - praregejau jomajo :-))))

Nors dabar pagalvoju tai tokia operacija pofik - gulciau antra karta (ir
gulsiu jeigu pabloges desnioji (dar matau 6 eilute)) nes gi narkoze
bendrine, nieko nejauti. Bet jeigu man bunant vaikus kasnors butu dares
siulu istraukimo operacija - nebutu pavyke :-)))))))))))) gi viska matai,
jauti kiekviena prisilietima (tik skausmo ne) ir aki judint gali ir t.t.