Tema: Re: Naujoko foto Fujifilm s200exr
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2009-11-20 19:13:01
:)

Foto su gatve ir šviesom: kreiva šleiva - būtent taip, nes tas pakreipimas
šitai foto, mano galva, nieko gero ar pagirtino nepriduoda. Kompozicijos
reiktų ieškot anapus. Tokių šviesų esam matę į valias ir pagirtinos
estetikos čia reikia su žiburiu ieškot. Taip pat ir to, ką autorius nori
parodyt žiūrovams. Stulpus? Iki? Gatvę? Šviesas? Vakarą? Ar kad 6,5 sek.
kadre namai ryškūs?

Medis:  ėjau, užvirsdamas pykštelėjau. Gal žiūrėt ir buvo gražu, bet tą
jausmą ir reikia perteikt išsitenkant į vaizdo ieškiklį. Žiūrovas turi
išskirtinai šitą vaizdo „kaladę“, dėlionės gabaliuką ir jis turi žiūrėtis
VIENAS atskirai nuo autoriaus prisiminimų ir pan. Tegu tavo galvoj ir bus
likusios dėlionės dalys ir tau kels prisiminimus - bet to neturi tavo
žiūrovas.

Kur jau tavo asmeninis skonis nukryps, tegu jau krypsta, bet jį palavink,
pasižiūrėk kokius geresnius darbus photo.net, photosig.com, tą pačią
kudra.lt, pradėsi labiau fotografiškai jaust, kas žiūrisi, kas ne. Tegu ir
kartais tas žiūrėjimasis gali būt labai asmeniškas ir atitikt tik tavo
skonį.

Tai va... lauksim kitų darbų :-) Pasidžiaugt norim, o ne keiktis ir
pypintis. Nesam čia kažkokie susireikšminę genijai, kuriems rūpėtų tik kitus
sodint. Esam čia, nes patinka fotografija, o tuo pačiu dėl to esam reiklesni
tam, ką vadinam „gražia foto“.