Tema: Re: Naujoko foto Fujifilm s200exr
Autorius: pranZo
Data: 2009-11-18 23:09:07
mjo, dar syki isitikinau kad cia esti snobu ir pasikelusiu zmoniu.
visi kazkada buvom naujokai, vieni greiciau ismoko, kiti ne taip greitai,
vieni is to duona valgo, kiti vien savo malonumui.
bet lazdavotis is naujoku tai zemas lygis.
ne veltui zurnalistas (reporteris, laikrascio fotografas ir pan.)
:))
prikabinu savo viena paciu pirmu foto, darytu su fuji a310 muiline.
turbut irgi ne stebuklas, tiesa?
nereikia daryti is saves pranaso. juodindamas kitus baltesnis netapsi.